Обмін і повернення
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки: збережені всі ярлики і заводське маркування.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Правила повернення / обміну товару належної якості:
- Товар відправляється перевізником "Нова Пошта" - адреса відправки уточнюється у менеджера;
- Післяплатою повернення не приймається!;
- Доставка за повернення здійснюється за рахунок покупця. Доставка за обмін, в залежності від причин - уточнюється у менеджера;
- Видаткова накладна / чек про покупку (оригінал) обов'язково повинен бути в посилці з товаром, що повертається. Якщо повертається не вся покупка, копія документа (для повернення на документі потрібно написати карту для перерахування грошей за товар);
- Повернення коштів / обмін товару здійснюється тільки після отримання та перевірки товару продавцем.
Претензії щодо пошкодженого товару (механічні пошкодження) видимі при візуальному огляді не приймаються в разі якщо товар був отриманий на складі компанії перевізника без попереднього огляду. Тому перевіряйте товар відразу ж на відділенні. Якщо при огляді товару на складі компанії перевізника Ви виявили механічні пошкодження, будь ласка зв'яжіться з нами, вирішення питання буде прийматися невідкладно в телефонному режимі. Кожна товарна позиція перед відправкою перевіряється і ми на 100% впевнені в цілісності (відсутності механічних пошкоджень) відправляємого товару.
Товар з гарантією
На більшість товарів на нашому сайті надається офіційна гарантія від виробника. У разі, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо Вас звернутися до наших менеджерів або в сервісний центр, контактні дані якого Ви можете знайти в гарантійному талоні.
Для прийняття заявки по гарантійному випадку від Вас потрібно:
- товар з повною комплектацією (коробка, інструкція тощо);
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату.
У яких випадках гарантія не надається?
- порушення цілісності гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.