Авторизація
Історія (0)
Обране (0)
0 грн. - 0
Ви ще не переглядали товари
Ви ще нічого не додали в блокнот

Гарантія та повернення

Обмін і повернення

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки: збережені всі ярлики і заводське маркування.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Правила повернення / обміну товару належної якості:

  1. Товар відправляється перевізником "Нова Пошта" - адреса відправки уточнюється у менеджера;
  2. Післяплатою повернення не приймається!;
  3. Доставка за повернення здійснюється за рахунок покупця. Доставка за обмін, в залежності від причин - уточнюється у менеджера;
  4. Видаткова накладна / чек про покупку (оригінал) обов'язково повинен бути в посилці з товаром, що повертається. Якщо повертається не вся покупка, копія документа (для повернення на документі потрібно написати карту для перерахування грошей за товар);
  5. Повернення коштів / обмін товару здійснюється тільки після отримання та перевірки товару продавцем.

Претензії щодо пошкодженого товару (механічні пошкодження) видимі при візуальному огляді не приймаються в разі якщо товар був отриманий на складі компанії перевізника без попереднього огляду. Тому перевіряйте товар відразу ж на відділенні. Якщо при огляді товару на складі компанії перевізника Ви виявили механічні пошкодження, будь ласка зв'яжіться з нами, вирішення питання буде прийматися невідкладно в телефонному режимі. Кожна товарна позиція перед відправкою перевіряється і ми на 100% впевнені в цілісності (відсутності механічних пошкоджень) відправляємого товару.

Товар з гарантією

На більшість товарів на нашому сайті надається офіційна гарантія від виробника. У разі, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо Вас звернутися до наших менеджерів або в сервісний центр, контактні дані якого Ви можете знайти в гарантійному талоні.

Для прийняття заявки по гарантійному випадку від Вас потрібно:

  1. товар з повною комплектацією (коробка, інструкція тощо);
  2. гарантійний талон;
  3. документ, що підтверджує оплату.

У яких випадках гарантія не надається?

  • порушення цілісності гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

Останні відгуки

Все как всегда на высшем уровне. Товар отличного качества и быстрая доставка....
13:24 23-10-2021

Замовляю вже вдруге і надалі буду купувати в даному інтернет магазині,все...
11:13 22-10-2021

Швидка відповідь, якісний товар,ціни актуальні...
11:26 21-10-2021

Огромное спасибо за картриджи! Цена- качество- быстрая доставка. Я первый раз...
11:52 08-10-2021

Огромное спасибо за картриджи! Цена- качество- быстрая доставка. Я первый раз...
11:52 08-10-2021